Klachtenafhandeling
Klanttevredenheid staat voorop bij Tegelmegashop, vandaar dat we ook veel aandacht besteden aan een duidelijke klachtenafhandeling. Uiteraard stellen we op de eerste plaats alles in het werk om klachten überhaupt te voorkomen, maar als er dan toch wel een klacht is dan nemen we deze klacht altijd serieus. Iedere klacht is weer anders, waarbij altijd kijken naar de beste oplossing.
Procedure voor klachtenafhandeling
Voor het indienen van een klacht stuur je een e-mail naar [email protected].
Leg hierin duidelijk het probleem uit, voorzien van een eventueel beschikbare ordernummer en artikelnummer.
LET OP: In het geval van een defect of schade, verzoeken wij om een foto hiervan aan te leveren.
Deze hebben wij nodig om te kunnen herleiden waar de schade of het defect vandaan komt, om zo met een gepaste oplossing te komen.
Ook kan dit ons helpen om de nodige verbeteringen voor de toekomst toe te passen.
Na ontvangst van de klacht zullen we binnen twee werkdagen contact met je opnemen.
Heb je andere vragen en/of opmerkingen? Ook dan helpen de medewerkers van Tegelmegashop helpen je graag verder!
Contactgegevens:
Showroom Roermond
Broekhin Noord 68
6042 EE Roermond
Telefoon: +31 (0) 475 - 745511
Whatsapp: +31 6 22 31 58 69
Openingstijden:
Maandag: Gesloten
Dinsdag: 08:30 - 17:30
Woensdag: 08:30 - 17:30
Donderdag: 08:30 - 17:30
Vrijdag: 08:30 - 17:30
Zaterdag: 08:30 - 16:00
Zondag: Gesloten
Klacht melden bij het Europees ODR platform.
We raden je aan om een eventuele klacht altijd eerst bij ons kenbaar te maken. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om dit geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Voor consumenten in de EU is het ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.