Klantenservice
-
Hoeveel tegels heb ik nodig?
Wil je weten hoeveel tegels je nodig hebt voor je project? Op de pagina 'hoe werkt bestellen bij Tegelmegashop' leggen we uit hoe je tot een juiste berekening kunt komen zodat je zeker weet dat je niet te weinig en niet teveel tegels in huis hebt. Wanneer je nog vragen hebt, neem dan gerust contact met ons op. Onze medewerkers staan je graag te woord.
-
Doen jullie ook tegels leggen?
Tegelmegashop B.V. voert zelf geen montage werkzaamheden uit, echter beschikken wij wel over een uitgebreid netwerk van professionals. Uit dit netwerk hebben wij een selectie gemaakt van kwalitatieve partijen met een hoge kwaliteitsstandaard, waar klanttevredenheid centraal staat en waar wij goede ervaringen mee hebben. Wij brengen je dan ook graag in contact met enkele partijen die aansluiten bij uw wensen en behoeftes. In onze showroom kunt u onze medewerkers hiernaar vragen. Ook kun je contact met ons opnemen via [email protected] of maak gebruik van ons contactformulier.
-
Kan ik samples van tegels aanvragen?
Jazeker! Je mag gratis tot maximaal 4 samples van tegels aanvragen, hierbij betaal je alleen de verzendkosten van €8,95. Bekijk de pagina tegel samples voor meer informatie.
-
Waar moet ik op letten als ik tegels ga bestellen?
Zeker wanneer het de eerste keer is wanneer je (zelf) tegels gaan bestellen of zelfs leggen, zul je voor jezelf enkele dingen helder moeten krijgen. Hier helpen we je uiteraard graag bij. Bekijk alvast de pagina 'hoe werkt bestellen bij Tegelmegashop' en wanneer je nog vragen hebt, neem dan gerust contact met ons op. Onze medewerkers staan je graag te woord.
-
Op wat voor ondergrond komen de tegels te liggen?
Let er goed op of je te maken hebt met een zuigende of niet-zuigende ondergrond. Of het een zuigende ondergrond is ontdek je door er water op te gooien. Verdwijnt het water in de ondergrond, dan heb je je antwoord al.
-
Wordt ik bij afhalen geholpen met inladen?
Uiteraard, onze medewerkers zijn je graag van dienst! Wij zorgen ervoor dat de bestelling goed verpakt klaarstaat en helpen je graag met het inladen. Ook wanneer je in onze showroom een bestelling plaatst en de producten zijn op voorraad (cash and carry), helpen wij je graag met inladen.
-
Worden er kosten berekend indien ik kies voor ‘zelf afhalen’?
Nee, indien je kiest voor ‘zelf afhalen’ worden er geen extra kosten in rekening gebracht.
-
Kan ik betalen bij ‘zelf afhalen’?
Indien je kiest voor ‘zelf afhalen’ en tevens voor ‘betaling bij afhalen’, kunt u zowel contant als per pin betalen. Let wel: is het afhaaladres in Venlo? Dan dient de bestelling afgerekend te worden voor afhaling.
-
Kan ik betalen bij bezorging?
Het is niet mogelijk om te betalen bij bezorging. Iedere bestelling dient vóór levering online afgerekend te zijn.
-
Wat zijn de levertijden?
Levering vindt plaats op maandag tot en met vrijdag, tussen 08.00 en 17.00 uur.
-
Wat is de levertermijn?
Indien de producten op voorraad zijn en je bestelt voor 12.00 kunnen wij jow bestelling al de volgende werkdag bij je thuis bezorgen. Indien de producten niet op voorraad zijn, kun je de levertijd van het product met de ‘langste levertijd’ aanhouden als gerichte indicatie. Binnen 1 werkdag ontvang je van onze medewerkers een gerichte levertijdindicatie en eventueel al een specifieke bezorgdatum.
-
Worden tegels bij levering naar binnen gedragen?
Nee, de bestelling wordt bij levering niet naar binnen gebracht en dus ook niet naar boven. Levering gebeurt zo dicht mogelijk bij de door jouw aangewezen plek bij het perceel. Als je in een appartement woont, houdt dat in dat levering zo dicht mogelijk bij de hoofdingang gedaan wordt. De transporteur zal bepalen in hoeverre het mogelijk is om bovenstaande te bewerkstelligen.
-
Wat moet ik doen als de levering beschadigd of incompleet is aangekomen?
De levering aannemen, een foto maken van de eventuele schade, een aantekening maken op de afleverbon en contact opnemen met Tegelmegashop. Dat kan aan de hand van het retourformulier Wij zullen dan vervolgens contact opnemen om samen tot de beste oplossing te komen. Ons verzoek is om de bestelling NIET te weigeren bij de transporteur, maar dus aan te nemen. In veel gevallen kunnen we het sneller oplossen zonder dat de bestelling retour gezonden hoeft te worden.
-
Wat gebeurd er als ik de levering weiger bij de transporteur?
Dan kunnen daar kosten voor in rekening gebracht worden. Als je de levering weigert, dan geef je in principe het transportbedrijf de opdracht om de volledige bestelling te versturen naar Tegelmegashop. Dat brengt dus niet alleen onnodig extra kosten met zich mee, maar zorgt er ook voor dat het langer kan duren voordat je de bestelling onbeschadigd en compleet hebt. Voor de beste oplossing dien je dan contact op te nemen met Tegelmegashop via het retourformulier.
-
Waar kan ik de voorraadstatus van een product zien?
Op de productpagina van al onze producten vindt u duidelijk terug of het product op voorraad is en wat de verwachte levertijd van het product is.
-
Kan ik zelf de leverdatum en de levertijd bepalen?
De leverdatum wordt altijd in samenspraak bepaald. Je kunt specifieke wensen aangeven in het opmerkingenveld (tijden het invullen van uw bestelgegevens). De levertijd kun je niet zelf bepalen. Wel kun je op de dag van levering, vanaf 08.30, telefonisch contact met ons opnemen, waarbij wij je een tijdspanne van +/- 2 uur aan kunnen geven waarbinnen de bestelling bezorgd zal worden. Tevens is het mogelijk om de transporteur +/- 30 minuten voor levering telefonisch contact met je op te laten nemen, zodat je hiervan op de hoogte bent.
-
Kan ik de afgesproken leverdatum wijzigen?
Ja, dat kan tot uiterlijk twee volle werkdagen voor de afgesproken leverdatum. Als wij bijvoorbeeld zijn overeengekomen dat er op vrijdag geleverd gaat worden, dan kun je tot uiterlijk dinsdagavond de afgesproken leverdatum wijzigen. De woensdag en donderdag tellen dan als twee volle werkdagen. Neem voor het doorgeven van een wijziging contact met ons op.
-
Kunnen we onze bestelling af komen halen?
Ja, dat is mogelijk. Bij het afronden van uw bestelling kun je kiezen tussen ‘zelf afhalen’ en ‘thuis bezorgen’. Bij het afhalen kun je uitgaan van onze openingstijden.
-
Kan ik producten die ik teveel heb besteld retourneren?
Indien je teveel producten hebt besteld, zoals bijvoorbeeld een teveel aan vierkante meters tegels en/of een teveel aan lijm, voorstrijkmiddel, voegmortel, etc. dan nemen wij dit onder enkele voorwaarden terug. Bekijk hier de retourvoorwaarden.